Het beloningsbeleid van Zekerheuts is in eerste instantie gericht op het bevorderen, aantrekken en behouden van goede gekwalificeerde medewerkers. Dit binnen een beheerste en integere bedrijfsvoering en gericht op de lange termijn.Dit bekent dat we voorkomen dat medewerkers door de beloningen geprikkeld worden tot het onzorgvuldig behandelen van de klant en het niet nakomen van onze zorgplicht.
Voorts moet het beloningsbeleid zorgen voor een gezonde, stimulerende werking waarbij de belangen van onze klant en de onderneming niet uit het oog verloren mogen gaan.
Het beloningsbeleid dient aan de volgende uitgangspunten te voldoen:
zekerheuts kent de volgende beloningscomponenten:
zekerheuts handelt altijd in het belang van de klant, zal passende adviezen verstrekken en bemiddelt volledig onafhankelijk en objectief. De beloning voor de onderneming bestaat uit en van onderstaande mogelijkheden:
Het beloningsbeleid van zekerheuts is gericht op het voorkomen van onzorgvuldige behandeling van onze klanten. Het beloningsbeleid heeft een directie relatie met betrekking tot:
Op basis van het functioneren van een medewerker wordt er een variabele eindejaarsuitkering verstrekt aan onze medewerkers. Deze variabele beloning wordt niet beïnvloed door omzetprikkels, maar wordt toegekend op basis van het inhoudelijk functioneren van onze medewerker.
Het beloningsbeleid van zekerheuts is transparant en wordt onder andere gecommuniceerd op de website en in de dienstenwijzer. Naast de vermelding van de wijze van beloning van onze dienstverlening geven wij ook aan hoe onze medewerkers worden beloond.
Jaarlijks vindt door de verantwoordelijken een evaluatie plaats van het beloningsbeleid en wordt zo nodig een risicoanalyse uitgevoerd, waarbij de verschillende aspecten van het beloningsbeleid tegen het licht worden gehouden. Hierbij moet men denken aan:
Bovenstaand beloningsbeleid is van toepassing op alle ondernemingen welke onderdeel zijn van Zekerheuts, o.a. Kisters Adviesgroep en Kisters Financiële Diensten B.V..
Juist nu alles steeds meer op afstand komt te staan, blijven wij vertrouwd dichtbij en bereikbaar. Persoonlijke dienstverlening is wat we bieden. Op een van onze vele kantoren, aan de telefoon of bij jou aan de keukentafel. Zelfs met onze digitale oplossingen. Wil je dat wij contact met je opnemen? Vul dan ons contactformulier in.