Hoe lang duurt het voordat mijn betaling binnen is?

Dit is onder andere afhankelijk van de bank waarmee je het bedrag overmaakt. In principe kan het tot 24 uur duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en verwerken in het systeem.

Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?

Lukt het even niet om je rekening te betalen? We kijken graag samen met jou naar een passende oplossing. Stuur een e-mail naar info@zekerheuts.nl of bel naar 088-4504600.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Stuur een e-mail met je huidige én nieuwe rekeningnummer naar je persoonlijke Zekerheuts-kantoor. Wij pakken je wijzigingsverzoek op en sturen je een bevestiging zodra het verwerkt is.

Ik heb het openstaande bedrag overgemaakt. Wanneer ben ik weer verzekerd?

Je verzekeringsdekking is weer geldig de dag nadat wij het totale openstaande bedrag op onze rekening ontvangen hebben. Gaat het om een motorrijtuigverzekering? Dan melden wij het kenteken weer aan bij de RDW.

Neem contact
met mij op

Juist nu alles steeds meer op afstand komt te staan, blijven wij vertrouwd dichtbij en bereikbaar. Persoonlijke dienstverlening is wat we bieden. Op een van onze vele kantoren, aan de telefoon of bij jou aan de keukentafel. Zelfs met onze digitale oplossingen. Wil je dat wij contact met je opnemen? Vul dan ons contactformulier in.